marți, 18 februarie 2014

Mesaje de dragoste, colectie noua

©Inima mea este ca un templu. Intri,te rogi si daca meriti ramai. Tu nici nu ai intrat, nici nu te-ai rugat si totusi ai ramas... oare de ce? –
©    Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna. NOAPTE BUNA!!!
©    Mi te-ai lipit de suflet ca timbrul de scrisoare si nu te pot desprinde caci inima ma doare.
©    Daca esti o stea...iar eu iubirea ta...atunci sunt sigur ca aceasta stea va straluci vesnic.
©    Mi-a fost dat sa iubesc de doua ori in viata: Prima oara te`am iubit pe tine, dar a fost o greseala... si a doua oara este ca inca imi iubesc greseala !
©    Ar trebui sa te denunt pt. trafic de droguri! Dar nu o fac pt. ca sunt dependenta.. si as muri fara o doza zilnica din sarutarile tale!
©    Daca as fi avut cate o bucatica din tine, de fiecare data cand am adormit cu tine in gand, acum te-as fi avut langa mine
©    As vrea acum sa ma trezesc cu un sarut, cu tine, ca sa-ti spun ca te iubesc, sa ma atingi pe mine, sa nu conteze vreun prieten ci numai tu si eu. Te iubesc!!!
©    Esti prima dragoste nebuna ce sufletul mi l-ai luat .. mi-ai luat si sufletul la tine
©    Ma trezesc cu gandul la tine... ma gandesc tota ziua la tine... adorm cu tine in gand... te visez... dar tot imi e dor de tine... Oare de ce?
©    Daca as mai avea dreptul la o singura gura de aer mi-as tine respiratia pana ajung la tine sa iti spun ca te iubesc... chiar cu riscul de a muri...
©    Tu reprezinti fumosul, blandetea si gingasia din viata mea. Fara tine viata mea ar fi cenusie dar cu tine.. e vie dulce si colorata.
©    Puisor eu ma rog numai la un lucru, sa pot sterge o singura zi, un moment in care va trebui sa ma uit in ochi tai pentru ultima data si sa-ti spun adio… ca pe o lacrima...
©    In fiecare zi lipsa ta pentru mine este un chin si nu-mi doresc decat sa te am din nou langa mine. Te rog intoarcete si ramai cu mine... TE IUBESC!!!
©    As vrea sa fiu o perna moale ca un fulg, sa dormi cu mine-n brate si sa nu ma lasi chiar daca eu... as incerca sa fug..
©    Durerea ce o port, nu pot s-o mai suport, in lacrimi ma topesc in lacrimi ma trezesc... de ce oare TE IUBESC ?
©     Sunt departe de tine si-ti duc dorul. Clipele pana la revedere imi par nesfarsite si doar amintirile noastre imi mai inalta sufletul catre lumea fanteziei! - Ai grija de zambetul tau,de buzele tale,de sufletu meu... Ai grija de inima mea... Ai grija de noi si de dragostea noastra...

©    Toata dragostea ti-o voi darui, pana vom pluti peste nori, caci doar tu esti singura speranta pe acest pamant .