luni, 9 aprilie 2012

Bancuri


  • - Grozav as vrea sa zbor pe Luna in timpul tezelor! - De ce? - Acolo orice materie este de 6 ori mai usoara!
  • La scoala, la ora de fizica, ii intreaba profesoara pe elevi de unde vine curentul. Toata lumea ramine linistita, numai Bula cu mina pe sus. Profesoara il intreaba: - Spune, Bula, stii de unde vine curentul? - Da, din cocina. - Cum asa, Bula, din cocina? - Pai, de fiecare data cind ni se ia curentul, tata spune: -Iar ne-au oprit porcii aia curentul!
  • Bula la ora de zoologie. Invatatoarea: - Mai, Ionel, ia numeste tu o insecta! Ionel: - Albina! Invatatoarea: - Bula, ia numeste si tu o insecta! Bula: - Pai, ... albina! Invatatoarea: - Asta s-a mai zis o data!... Ia zi ceva din capul tau! Bula: - Paduchele!
  • Vine Bula la scoala cu o buza umflata. Profesoara: - Ce-ai patit Bula? - Am fost cu tata la pescuit si mi s-a asezat o viespe pe buza. -Vai saracul de tine. Si te-a piscat? - Nu, a omorit-o tata cu vasla.
  • Se intalnesc doi prieteni: -A murit soacra-mea nu demult... -Uau..Trist. Ce-a avut? -Asa, nimic deosebit: un dulap si o canapea.
  • - Iubitule, ce zici? Facem și noi nuntă? - Draga mea, nu am chef de nuntă, mie mi-e foame! - Prostuțule, la nuntă o să mănânci cât vrei
  • O batrinica intra in cancelarie la scoala. - Sint bunica lui Bula, as dori sa il invoiti de la ultima ora sa ma ajute. - Cred ca nu se poate, Bula nu a venit azi la scoala. - Dar unde este? - Cred ca la inmormintarea dv.