vineri, 19 octombrie 2012

Vrei sa ai 1000 de prieteni pe Vkontakte sau sa cistigi bani alaturindu-te la grupuri?Citeste informatia de mai jos si vei afla cit e de simplu!

Buna!Numele meu este Daniela.Ca si toti ceilalti tineri imi place foarte mult sa comunic cu prietenii pe retelele de socializare.Inainte petreceam ore in sir asteptind sa primesc mesaje.De 2 zile totul s-a schimbat dupa ce am gasit din intimplare un site foarte haios.La inceput nu prea intelegeam ce trebuie sa fac,cercetind am descoperit ca pot face o multime de lucruri.Dar cel mai important este faptul ca poti cistiga si bani.Ca sa nu pierdeti timpul sa trecem la treaba.
1.Primul pas
Crearea un site vkontakte.(http://vk.com)Daca sunteti inregistrat atunci e ok.
2.Facem click aici si ne autentificam cu ajutorul datelor de logare de pe vkontakte.

3.Intram pe site..Iata cum arata design-ul site-ului.
4.Sus in partea dreapta observam care este balanta contului.Dupa cum vedeti am 48 de monede si 3,4 ruble.Trebuie sa mentionez ca 30 de ruble i-am transferat pe Webmoney.Dar nu este aceasta important.
5.Pe o linie orizontala sunt insirate actiunile pe care le putem face.Astfel daca adaugam pe cineva in prieteni suntem platiti cu 2 sau 4 monede sau cu 0,20 ruble.Pentru ca ne adaugam la un grup primim la fel 2-4 monede sau 0,20 ruble.Like-urile si clicurile se platesc cu 1-2 monede sau 0,25 ruble.Nu e nimik complicat.Adica pentru fiecare 5 prieteni sunteti platit cu 1 rubla.Cu acesti bani daca aveti cont Webmoney puteti achita o multime de servicii ca:
suplinirea contului Orange sau Moldcell
cumpararea ok pe Odnoklassniki sau a golosurilor pe vkontakte
achitarea pentru descarcarea programelor etc.  
6.Ce trebuie sa facem ca sa avem 1000 de prieteni sau sa avem mai multi oameni in grupul propriu.
Deci dupa ce am indeplinit citeva cereri si am strins citeva monede mergem la rubrica ,,Druzia'' daca vrem sa ne marim cercul de prieteni sau la,,Soobshestva'' pentru a ne mari grupul si la ,,Laiki''daca vrem sa adunam un numar mai mare de like-uri(inimi).
Demonstratie:
Am facut click pe ,,Сообщества '' si mai departe vedeti ca a aparut ca in imaginea de mai jos ,,Добавить свою ссылку''
Si ne apare sa introducem cantitatea pe care o dorim si linck-ul la grupa.Completam si asta e tot.Mai ,ulte detalii le gasim pe site.
Succes!Daca esti hotarit inceraca INREGISTREAZA-TE AICI!